Cele 3 reguli ale Revenue Managementului
Studiu, Experiență, Perseverență: sunt cele 3 reguli de aur pe care se bazează munca unui bun Revenue Manager. O muncă care, dacă o faci cum trebuie, ca la carte, INEVITABIL te duce spre SUCCESUL oricărei structuri din turism, de la cabana de pe munte la pensiunea de pe malul mării sau la hotelul de 5 stelle. Important este sa fii mereu pe fază, în fiecare zi, chiar de mai multe ori pe zi.
Calea Revenue Managementului
Există acei Proprietari sau Directori de Hotel, care fac Revenue Management prin intermediul unui parcurs personal care poate avea legătură cu îmbunătățirea poziției pe piață, a creșterii brand reputation sau chiar al sănătății firmei în sine. Poate chiar au făcut destule la nivel comercial si de marketing, au renovat camerele, spațiile comune, au deschis un centru SPA, oferă un mic dejun regesc, iar stafful este superb în noile uniforme. Recenziile sunt grozav de bune, clienții super mulțumiți, dar rezultatul economic la sfărșitul lunii nu este proporțional cu efortul depus, iar bilanțul este pe MINUS.
Apoi mai sunt acei antreprenori care ne cer consultanța chiar dacă lucrurile merg bine. Știu că a gestiona o unitate de cazare implică conștientizarea prezentului, al pieței care evoluează la viteza tehnologiei.
Piața e făcută din persoane ale căror obiceiuri se măsoară la viteza megabyteului și a ultimului APP ieșit pe orice telefon, care îți propune cea mai bună destinație potrivită pt nevoile și buzunarul tău.
Tocmai din această cauză, mulți antreprenori sunt atenți la ce se întămplă în viitor și știu că soliditatea firmei trebuie planificată in funcție de piața această mută și cameleonică.
Și atunci ce caută la Revenue Management?
Foarte simplu...știu deja că Revenue Managementul nu este doar o alegere între multe altele, dar este scânteia vitală ce dă sens întregii afaceri. Este motorul puternic al unei mașini super sportive.
În acelați mod, a gestiona o unitate de cazare cu prețuti statice fără a ține cont de evoluția pieței, ne duce să piedem din cifra de afaceri, iar în unele cazuri, poate termina afacerea.
Deci cum creezi succesul afacerii?
Cum faci față concurenței celorlalte mici unități de cazare neînregistrate?
Cum poți profita de vizibilitatea OTA-urilor fără a pierde controlul tarifelor si a Brand Reputation?
Cum te decizi asupra mixului perfect de canale de vânzare, a, celui mai bun preț si al strategiei de performanță?
Cum se dezintermediază in favoarea rezervărilor directe?
Chiar putem cu Revenue Management să ajungem la aceste obiective?
Cele 3 formule magice ale revenue managementului
STUDIUL aprofundat al unității de cazare, al mixului corect pt canalele de vânzare, al clienților si al obiceiurilor lor, al pieței bazată pe reactivitatea la strategii și prețuri.
Studiul nu se termină odată cu analiza preliminară de la începutul consultanței - determinant pt succesul a minim 40% din muncă - dar este perfecționat zi de zi intro relație sinergică cu proprietarii si cu tot stafful.
EXPERIENȚA a 40 de profesioniști ce împărtașesc conoștințele acumulate în cele peste 1200 de unități de cazare și profitând de o baza de date actualizată zilnic datorită softului personal de Revenue Management Revolution Plus.
PERSEVERENȚĂ - Tendința Revenue a fiecarei unitați de cazare este urmărită zilnic, analizând datele oferite de client pt a determina tariful potrivit fiecarei zi din calendar. De mai multe ori pe zi.
Deci succesul este fructul experienței dar și a muncii zilnice.
L'analisi e l'elaborazione di una gran mole di informazioni e attenta gestione dell'inventario camere va gestita tutti i giorni.
I migliori risultati non si possono garantire verificando le tariffe una volta a settimana o addirittura ogni due settimane.
Tanto meno possiamo sperare di arrivare al massimo dei risultati se lavoriamo solo dal lunedì al venerdì, perché penalizziamo le strutture leisure che massimizzano le vendite il week end.
Dobbiamo, dunque, avere massima allerta per alzare le tariffe se necessario anche il giorno stesso sul giorno stesso.
Anche le strutture business beneficiano della costanza, perché il sabato e la domenica per loro è sempre difficile da riempire e un buon revenue manager ha il compito di affiancarli nel monitorare tariffe e prenotazioni.
Ecco quindi il valore del gruppo che lavora per aiutare clienti, spalla a spalla sempre. Anche a Natale, Capodanno o Ferragosto in prima linea, insieme per il successo comune.
Grazie a questo spirito da sempre offriamo un ufficio Assistenza Revenue che non lascia ma da soli i nostri clienti perché ad assisterli c'è sempre un revenue manager.
Nata dalla consapevolezza che le situazioni di vendita cambiano anche nel giro di 10 minuti e ogni camera venduta in più al giorno determina il successo del risultato di fine anno.
Rapidità decisionale per vendere sempre al miglior prezzo.
Le attenzioni non le dedichiamo solo ai nostri clienti ma anche a tutti coloro che vogliono scoprire come ottenere il massimo dalla loro attività.
Intanto, per avere un quadro chiaro dell'andamento tariffario del tuo hotel richiedi il check-up gratuito della tua struttura.